Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 9, 2011

Berdebar2

Ekceli mat timah ngan pak ucop dah selamat sampai putrajaya semalam..so pengasuh Aqil n Afiq adalah bapak kandung mereka dan mak mereka ada di tempat kerja sekarang. haihhhh berdebar2 ni mat pezal jaga anak2. Buleh tu memang buleh..cuma aku takut Aqil wat perangai tak makan saman. Kang dibalun mat pezal...:P

Mama : ok tak ni jaga anak2? kalu rasa tak boleh, nak EL je ni.

Abah : boleh ja, kalu 2-2 bising..abang angkat letak 2-2 tu kat luaq. Abang leh tido dalam bilik.

Buleh? Aku tau la mat pezal melawak je...tapi besa la sifat keibuan aku kan tahap tertinggi. wakakakka..mesti nak risau2 gak. Nak kul 12 dah ni..nak siap2 nak cabut balik rest awal.

No comments:

Post a Comment