Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 16, 2011

Bebel pasal gedik-gedik

Now segala barang nak kena beli sume dua-dua...anak dah dua kan..bila beli baju kat sorang ni..kat sorang tu takkan tak beli. Tak adil namanya tu kan.

Afiq now dah pandai nak nek ndoi abang dia. Hari saja je mak aku letak dia dalam ndoi sebab dok tiyak sangat...last cara try ayun dia dalam ndoi. Terus tersenyap..terus tertido. Maka bermula la adagen rebut rebutan ndoi antara afiq ngan aqil. Bila time abang nak tido terpaksa la mak timah turunkan afiq..apa lagi...Waaaaaaaaa ja jawabnya. Sana waaaaaaa sini pun waaaaaaaaa. Pastuaku balik, mak aku waaaaa plak kat aku soh beli sebijik lagi. Haiya...duit sokmo. Aku waaaaaaa kat mat pezal..dok jalan. Haihhh geram la kejap. pastu mak timah kena pi putrajaya untuk teman adik aku balik sini..baru mat pezal kalut cari ndoi. Iye la dia bakal kena mengasuh hari tu. Senang plak p cari ndoi. Fuhh nasib baik dapat murah..rm60 jer. Masa aku beli kat aqil rm80, ini murah rm20. Syukur alhamdulillah.


Dah beli ndoi.. pasal spring ndoi plak...kedai bagi yang 2 batang spring je. Nak gedik2 afiq tak boleh sebab berat sangat kot. hak3. Mak timah sekali lagi waaaaaaa kat aku. Kali ni malas nak waaaaaaa kat mat pezal..maka pergi cari sendiri kat kedai baby. Waaaaaaa terbang wet lagi rm23. Nasib baik dok mahal sangatkan. Tau spring tu aku beli yang berapa batang? Ha 7 batang. Hambik hang. tapi aku cadangkan yang 7 batang tu kasi aqil guna, yang aqil (5 batang) aku kasi kat afiq.


Aku beli last week lagi spring tu ...sampai hari ni mat pezal dok tukar2 spring kat ndoi anak2. hangin sekejap aku..tadi pun aku bising lagi

Mama : ehh apsal tak tukar lagi spring ndoi anak2. Tu mak timah nak gedik2 ndoi pun tak boleh. Nak kena hayun je..mana afiq nak. Dia nak rasa gedik2 dalam ndoi tuuuu

Abah : tak payah. nanti kalu ndoi tu gedik2...nanti afiq besaq...gedik2 macam mama dia

Mama: Apaaaaaa????????

Bertambah hangin la aku!!!

No comments:

Post a Comment