Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, December 27, 2011

Alahai nasib

Masih tak tau status kontrak projek disambung ke tak. Minggu ni rasa cam nak gantung laptop je. MOGOK...:P

Apa2 pun dah start cari kerja len...resume pun dah update..heheh sapa nak amik aku kerja weiiiiiiiiiiii????

3 comments:

  1. ADO kami cakap dah tak sambung...kesian kat hampa wei..

    ReplyDelete
  2. Relex2.. balik ja s.alam.. Jadi warga Selangor plak pas nih..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...setakat ni ja rezeki kami. Insyallah,akan ada rezeki len. Amin...:)

    ReplyDelete