Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, December 30, 2011

Agak2 apa aku akan dapat

Ohh sok last umoq aku dalam 20an...tahun depan dah nak masuk 30 tahun. OMG...sekali lagi..OMG!!!! Tua dah aku di muka bumi ini. Esok celebrate (celebrate makan nasi bersama mat pezal je kot kat ceruk dapoq..huhuh) umuq aku cukup 29 tahun...lepas tu hari new year..orang dah declare umur aku 30 tahun berdasarkan tahun lahir. Ohhhhhh.... cepat masa berlalu

Apa la mat pezal nak bagi kat aku aaa? Tapi baru2 ni aku dah dapat jam baru. Aku rasa kalu aku minta mesti dia kata "Ehhh kan abang dah bagi jam???" mesti punya lah...huhuh

No comments:

Post a Comment