Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, November 4, 2011

Terpaksa mengaku kalah

Semalam Afiq dah pandai buat perangai...siang tido, kul 10 malam lebih baru nak buka mata..Pastu mak bapak dan kaum kerabat nak kena layan dia. Takkan nak biar dia celik sorang2 kan. Disebab sume mata dah ngantuk, aku angkut afiq masuk bilik. Tinggal la mak bapaknya yang layan dia. Bf kerap sungguh hingga aku "derita". Rasa lembek je nenen. Mana taknya...mula2 kasi B kiri...pastu kanan..pastu dia berak...kasi balik B kiri n kanan...mata afiq dah kuyu..ingat dah dekat kul 1 pagi dia dah nak tido..tapi elok dia nak lelap mata...sedu plak dah. So..nangis la dia. Dah reda sedu dia tu kena kasi balik B kiri kanan..owghhh masih tak nak tido!

Aku dah mula ngelupur sebab lengguh badan sana sini. Baring tak kena..duduk tak kena. Ngamuk kat mat pezal soh dia buat sesuatu untuk diamkan Afiq. Aku nampak mat pezal kuar bilik..lepas tu nampak dia bawa sebotol susu. Owhhhh ikut hati mama tak rela Afiq telan susu lembu. huhuhuuuu.. Mat pezal try bagi...diluahnya afiq. Ohhh jenuh cam ni...B aku dah derita ni. cam na ni? Uwaaaaaaaa..mat pezal amik dia tepuk2 dulu..aku plak bertapa berimaginasi memenuhkan susu dalam B aku ni. Lepas aku kompiden..aku amik Afiq...try kasi lagi...Alhamdulillah dalam setengah jam akhirnya Afiq lena.

Frust gak, tengah hari ni aku terpaksa ajar afiq telan susu tepung..aku dah sehabis daya nak perbanyak susu badan. tapi still tak cukup untuk afiq. Maafkan mama..

No comments:

Post a Comment