Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Sunday, November 13, 2011

Lamanya tak update sini

huhuhu...rindu giler aku ngan blog n lappy. Lepas raya qurban hari tu, langsung tak sempat pegang lappy sebabnya DEMAM. Bukan aku sorang je..hampir sume dalam umah mak aku ni demam. Aqil la mula2 (hari raya)...lepas tu berjangkit sume. Aku sampai tak bangun2. Sian Afiq..langsung aku tak sentuh dia.

Lepas aku demam esokkan plak mat pezal plak. haaa tu la akibat ketawakan wife yang melingkar dalam blanket. Kan dah kena. Allah kasi cash tau. Pastu mak aku...then abah aku. Tang abah aku yang best...siap kutuk mak timah "badan ampa tu koman...tu senang kena jangkit". Haaa sekali esoknya, mak aku heran abah tak bangun pegi masjid. Tengok2 demam. Ha...kena kutuk kaw2 la ngan mak timah. Kata lagi kat dia. keh3x

Hari baru la sume sihat walafiat, syukur alhamdulillah..:)

No comments:

Post a Comment