Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, November 30, 2011

Aqil ~ Macam mana nak explain ni...

2, 3 malam ni..Afiq dah susah nak tido awal. Padan muka aku kan. Terconggok la melangut tengok anak terkebil2 sambil tangan kanan kiri bertukar2 tepuk bontotnya. T_T Macam mana la Afiq nak tido kalu si abangnya asik memekik ja. Jerit sana sini, sekali aku jerit...dia 10 kali jerit. Waaaaaaa...bagus ye kecik2 lawan mama. huhuhuh

Mama : Aqil...diam la..adik nak tido


Aqil jenguk tengok afiq dalam pelukan aku


Aqil : Adik tak tido pun..tu mata bukak


Mama : yelah...adik tak tido lagi..adik NAK tido


Aqil : Dak..adik tak tido..mata bukak



Ya Allah..dialog ni berulang2 wes..cam na aku nak explain yang adik dia NAK TIDO..bukan DAH TIDO..dia asik pertikai adik dia mata bukak. Memang la..nak tido cam na kalu abang asik memekak, buka la mata dia.



Tahun de
pan wajib anto Aqil masuk taska. Biar la masih pakai pampes sekalipun. huh!

No comments:

Post a Comment