Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, November 7, 2011

Apa terjadi di hari raya qurban 2011

asalkan raya je Aqil demam..macam sebelum ni, Aqil sampai kena admited wad....pastu ada plak esok nak raya...aqil demam. Kali ni plak, aqil demam malam raya. So, duk umah je la..tido..tido..tido. Petang raya kuar cari klinik. Shadu gak hati bila tingat kejadian petang semalam semasa dalam proses pujuk aqil nak bawa ke klinik

Mama : Aqil gi klinik ehh ngan abah...

Aqil : tak mau..aqil tak demam dah (porahhhh padahal badan hangat kemain)

Mama : pegi la ehhh nanti kena masuk wad, mama tak leh jaga Aqil..sapa nak jaga afiq?

Aqil : tak mau gak..

Mama : pi la ehh ngan abah

Aqil : mama ikut gak??

Mama : tak leh la..sian afiq..

Aqil : Tak mau pi...

Hurmmm mengenangkan ada 2 botol susu manusia dalam peti ais...aku terpaksa laa..

Mama : nak mama ikut la nihhh??

Aqil : ha...afiq tinggal!

Tu dia syarat dari Aqil. Ni macam kes jeles ngan adik ni..So, terpaksa la ikut kehendak dia..Afiq, adik perempuan aku jaga.

Kat klinik plak, tetiba aqil minta nak makan pizza. So, odw balik singgah gaint SP. Bagus2...lama mama tak kuar ronda. Demi Aqil mama terpaksa langgar pantang..pegi gaint. Hak3x..pastu dalam keta, kedaqah pizza. Risau kang sampai umah mak timah tak kasi aku makan pizza..baik aku melantak siap2 hahhahahha.

No comments:

Post a Comment