Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, November 1, 2011

Afiq

Baru balik dari klinik desa. Nyampah ehh mana2 klinik gomen mesti ada problem masa. Masa aku sampai ada sorang kakak je tunggu (sian kakak ni bawa anak cucuk ~ baby 6 bulan, tapi terpaksa tunggu. Nurse baru pegi amik ubat kat klinik Kepala Batas. Ubat habis. Buleh cam tu????). Aku tunggu dalam 10 minit gitu (10 minit ni pun lama bagi aku sebab melanggut je tengok nurse wat keja apa ntah. geram aku).

Diringkaskan, berat aku turun! OMG!!! Berat Afiq plak nek dari 3.4kg (20 hari) kepada 4 kg (sebulan). Hurmm....ni buat aku semangat nak kasi full BF. Tapi air susu still tak banyak hatta aku dah telan hemopati tambah susu badan. huhuhuhu

Masa cucuk Afiq nangis kejap je. Nasib baik. Tak macam Aqil..nangis tersedu2 dulu. Afiq ni cam tabah je. ekekkekek..

No comments:

Post a Comment