Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, October 19, 2011

Lepas abis pantang

Ekceli banyak aku plan ni lepas aku "merdeka". Mula2 aku nak

1. Pegi kedai spek mata
Gila aihhhh spek aku ni cam tak da power je. Belah kiri ni...blur semacam je. Kanan ok la..leh tahan lagi. Tul la orang kata lepas beranak, kena tambah power lagi (bagi yang mata rabun..ampa ingat power apa arrr??)

2. Shopping
Apsal aa ompompuan ni..balik2 shopping? walau aku pompuan..aku pun sendiri dok paham napa jadi cam ni? Ayat...cam toya ja. Uwekkk

3. Nak masuk popular
Jangan salah paham...bukan nak jadi popular ker apa..maksud aku kedai buku. Haihhh macam tak leh pisah ngan buku aku ni walau kadang2 xcukup masa. Oh leya..hang dah ada 2 anak nak kena uruskan...sempat ker nak belek buku????

4. apa lagi aaaaa? nak jejalan aaaa...dok sabar nak bawa baby baru jejalan...hehhe

No comments:

Post a Comment