Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Saturday, October 8, 2011

haqu biqu la semalam

Semalam start tido dalam bilik sendiri. Sebelum ni lepas balik wad aku tido kat depan ruang tamu ngan mak timah. Dah seminggu sian plak tengok mak timah temankan aku tido kat luar ni. Sian kat abah kan tido sorang2 hehehheeh.

Lepas abis tahajjud cinta terus angkut segala macam barang Afiq masuk bilik. Sebelum ni tak tido bilik sebab tak sempat kemas bilik tu. Tetiba terberanak awalkan, tak ready. Petang semalam mat pezal siap cuci segala habuk dalam bilik tu sampai dia selesema. Hidung koman macam aku, alergik habuk. Elok sangatlah ditakdir jadi laki bini kami dua ni kan. Hidung sama pesyen! Bezanya hidung aku mancung skit dari hidung jambu dia tu. Wakakkakaka...

Perghhhhhhh hazab aku tido semalam. Aku tido atas katil ngan Afiq, Aqil ngan abah dia kat bawah. Dalam kul 2lebih Aqil start wat perangai nak nek tido ngan aku gak. Sempit mak. Aku tido tengah2..Aqil tido tepi..kalu jatuh pun tak pa...ada "tilam Vono" kat bawah tu. Selamat je kalu jatuh atas abah dia. hak3x. Tapi aku yang duk tengah2 ni macam pokok pisang ja. tido tak leh pusing sangat2. Menegak ja. huk3x. Pastu kul 3 lebih 2-2 jaga. Hadoi la...sorang nak B...sorang nak soh gosok2, Mat pezal sedap tido. Terpaksa kejut dia gak handle Aqil nak susu gak. huhuhuu

Risau la malam ni cam na plak. Mat Pezal keja malam ni. Cam na ehhhh?huhuhuh

No comments:

Post a Comment