Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, September 15, 2011

waaaaaaa tak leh wat keja.

Aduss...lasak giler baby hari ni...sampai aku kejap tukar posisi duduk. Lani aku duk bersila atas kerusi empuk ni..empuk tak empuk..masih ada sikit tak selesa.

Adoiiii tengah duk taip ni, terasa perut aku senggek belah kiri..aku dapat rasa macam tapak kaki/tangan je ni. ker lutut dia. Ha, benjol je ni macam kena ketik tebuan. pelik tau baby ni..kalu abah dia sentuh diam membisu..nyorok senyap. Sian abah. Napa baby? Sian abah. Tapi...kalu abang Aqil pegang..kemain dia tendang2 perut aku ni sampai Aqil gelak suka. Dengan buat muka teruja konon2 macam adik dia duk geletek dia. Ha...ntah2 kuar nanti bergaduh sakan pa.. IShhh minta simpang laaaa. Berbaik lah kalian yer. Jangan bagi mama marah. Mama tak nak jadi mama garang na.

Cam na ehhh nanti bila baby ni selamat kuar...cam na la penerimaan Aqil. Risau tul aku. Aqil tu pantang je nampak baby..suka je nak sayang pipi. Sayang pipi tak pa la..aku takut dia curi cubit pipi adik dia je. huhuhu

No comments:

Post a Comment