Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, September 29, 2011

Terkena lagi...

Sekarangkan Aqil pandai menjawabkan...

Situasi 1:

Mama : Adusss Aqil...kan baru ja mama bagi Aqil pakai baju ni..ni apsal basah?

Aqil : Lor....kena ayaq laaaa

#Padan mukamu Leya....huhuhuhu. Patut aku tanya...kenapa la main air kan? Tul la jawapan Aqil...nak marah pun tak boleh


Situasi 2 :

Mama : Aqillllllllllllllllllllll nak p mana tu?

Aqil : Jamban!

# Yang ni kalu aku nak belasah Aqil...kena sekali ngan bapak dia. Bapak dia la selalu menjawab gini. Hukhukhuk...Geram ma!


Situasi 3 :

Mama : adusss penat laaa duk tukar pampers Aqil malam2. Kuat betul minum nenen. Kan mama dah suap nasi...apsal kuat sangat ngan nenen ni??

Aqil : Lahhh...aqil nak besaq..macam abah!

# Hurmmmm...tul gak kan. Susu baik untuk pembesaran.

Macam2 lagi Aqil dah pandai menjawab yang kadang2 aku membuat aku terkedu kejap.

No comments:

Post a Comment