Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, September 14, 2011

Sebulan rm1600 untuk anak-anak

Ramai dah baca kan kes tuntutan nafkah exwife AC mizal ni kat paper2. Terkejut aku exmertua AC kata sebulan rm1600 belum cukup nak tampung keperluan anak-anak. Mentang2 tau AC kaya (tapi sekarang dengar bisness dia nak terlingkup..hanya dia yang tau)...tuntut macam2. pelik aku..apsal boros sangat ehhh. Tak pikir ka, orang lain pendapatan tak sampai 2K...boleh bela seisi kuarga yang ramai. Kalu nak kasi pendidikan yang terbaik untuk anak2 pun...tak semestikan sekolah tu swasta....anak kita terus pandai. Pendek kata ni sume atas diri kita.

Ada je orang susah hantar anak sekolah biasa alhamdulillah berjaya ilmu dunia akhirat. Tak paham aku...sampai bila la ex AC ni nak puas dapat itu ini. Aku plak bukan sokong AC...tapi aku duk pikir pasal tuntutan yang banyak2 ni...ntah la....Aku tengok ex AC ni, sekali pegi mahkamah..melaram kemain. Nampak tak da la hidup susah sangat (tak da la aku nak soh ex dia tu pakai baju buruk2).

1 comment:

  1. emonya.. tp kan, aku pun sokong AC. agak2 la nk buat tuntutan tu.. ikut kemampuan laa.. kalo aku jd AC, bawak ank2 dok ngan dia, senang.. biar ex bini dia tu, tak dpt mkn duit ank2 dia tu.. Ni mcm ank2, guna tak seberapa.. ex dia hat lebih2nyaa..

    ReplyDelete