Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, September 5, 2011

MINGGU 32 : AKU DEMAM

Arhhhhh orang sibuk raya tak abis2 lagi...aku deman seharian semalam. Bukan demam panas tapi...demam selesema...demam sakit urat. Tau demam sakit urat? lengguh abeh sume sendi2. Nak bangun duduk pun malas gile. Tak menguit aku seharian semalam. Nak mandikan Aqil pun aku baloq liat. Petang tu sampai aku wat tak tau je kat Aqil..pandai2 hang la Aqil. Last-last dia cari mak tok dia. heheh sian mak aku. Jadi mangsa. Tapi dah tak terdaya sangat...aku golek2 baca novel. Pangai cam hape je kan..sedap2 baca novel tanpa pedulikan anak. Nak wat lagu mana....bila baring apa yang mampu buat? sekadar leh angkat sebijik novel. .:P

laki aku tak tau ni aku ada beli 2 bijik novel : Lafazkan cintamu + Cinta kontrak. baru start baca lafazkan cintamu...OMG...best giler. Tu baru suku aku baca. Tapi aku ni bila baca...sensitif...air mata senang2 leh leleh. Tapi banyak gak yang lucu..tang lucu gelak tak mau-mau...Sampai Aqil tengok aku pun pelik. Last2 Aqil kuar cari kawan. Sian Aqil semalam. Tak pa sayang kena pandai berdikari..nanti ada adik...jangan duk manja sangat ehhhh...You dah nak jadi abang tau...

No comments:

Post a Comment