Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, September 19, 2011

Koyak rabak




Geram tul kat budak kecik ni...Heran aku, suar dia asal je banyak koyak kat celah kangkang ni ( dah 2,3 lai koyak). Agak ni pembalasan tuhan sebab aku selalu bebel kat cousin aku Si Lan tu...asal dia pakai suar je mesti koyak. Dah la tak suka pakai spender..mau aku tak marah kan. Ini...tengok...kena batang idung sendiri. Anak sendiri pun dah 2X5 ngan Si Lan tu. Uhuk uhuk uhuk..mana mau letak muka aku, padan muka je lahhh..

Hari tu dia baru balik bermain ngan Si Lan (Lan ni dah darjah 3...Aqil suka sangat kawan ngan orang besaq dari dia, sebab cousins (Lan, Mie n Faris) aku akan bawa dia ronda2 keliling kampung nek basikal..)..tengok2 suar dia rabak ja kat bawah! Huaaaaaaaaa aku lani dah la dilanda simptom malas. Apa saja keja sume malas apatah lagi nak wat keja jahit2 ni. Aku tanya apsal koyak. Macam biasa

Aqil : Tak tau laaa

Huh aku syak mesti duk nek basikal yang koyak ni sebab Si lan akan kongsi seat basikal ngan Aqil. Aqil duk depan, itu yang mudah koyak kena hujung seat.

ker Si Lan yang koyakkan sebab aku selalu bebel kat dia. Balas dendam may be? hakhakhak hakk tak baik berprasangka buruk kannnn?

No comments:

Post a Comment