Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, September 14, 2011

Kata gynea....

Occay semalam aku ada appoitment ngan gynea. Bagus, sampai2 je langsung tak da orang. Tak yah tunggu lelama...terus masuk jumpa doc.

Cam biasa dia belek2 buku merah aku, pastu scan. Alhamdulillah baby sihat. Takut plak doc ukur2 bby, dia cakap bby berat +-2.8kg. Mak aihhh aku ada lagi sebulan..ni leh mencecah 3 kg ni. Aduss risau aku. Laki aku cakap lahh wat pa takut kalu besar pun. Hamboiii dia ingat teran baby ni macam teran taik(sori sapa yang tengah makan. hakhakhakhak)??? Oh tolonglahhhhhhhhhhh

1 comment:

  1. relex.. relex.. tak leh kot pintu, kluaq kot tingkap.. jgn keba bukak dua-dua dah laaa... teruk nanti..

    ReplyDelete