Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, September 29, 2011

Hari ini...

Alhamdulillah Aqil dah tido...lega skit. Dari pagi tadi aku ni asyik gaduh je ngan aqil. Penat memang penat..tapi terpaksa melayan gak dia. takut nanti dah ada baby baru aku tak dapat bagi perhatian lebih kat dia. Kadang2 kesian plak aku duk pekit2 kat dia bila apa saja aku larang dia buat dek je. Kadang2 gak aku hilang sabar...rasa nak cubit..aku cubit je. Ntah angin baran mana ada dekat aku. Aku cuba tahan sabar...tapi aku selalu kalah. Napa? Sedih kadang2 tu bila aku buat aqil. Malam2 tengok Aqil tido...rasa bersalah dan berdosa sangat2 kat Aqil. Tak terniat nak menyakitkan dia. Aku cuba ajar secara nasihat...cakap lembut2...tapi tak jalan. Selalu aku guna pendekatan cakap baik2 dulu sebanyak 3 kali. Kalu tak jalan...cepat je tangan aku cubit2. Bila dah buat hati aku nangis. Dah tau cam na nak control diri aku ni.

Aku letih sebenarnya, nafas kian semput2. Tambah2 dah sarat gini..aku tak seaktif dulu. Bila duduk, nak bangun pikir 2,3 kali. Jadi malas...masyallah tak tau nak gambarkan. Kalu aku dah baring....rasa Aqil nak buat pa pun..lantaklah..Tak terdaya nak marah2. Kang kalu aku dekat ngan Aqil ada saja menda nak digaduhkan. mama letih Aqil...cuba fahamkan mama. Mama sedar, di usia Aqil 2 tahun 9 bulan...dia belum mengerti semua. Belum arif mana baik buruk. Aqil buat je apa Aqil suka.. tapi yang susah mama..mama sekarang susah tahan sabar. Cepat naik angin. Ya Allah...tolong lah aku.....

Hari ni aku rasa macam dah occay skit. Aku nekad esok walau cam na pun aku kena masuk kerja gak. Perlu habiskan apa yang aku tinggal tu...Hope esok tak da la users aku kaco apa yang aku dah plan. Amin.

No comments:

Post a Comment