Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, September 21, 2011

Fida tak bertudung??

Eh lantak la..napa pun artis kan. Bukan tak biasa ngan artis ni..kebanyakkan pakai tudung ON-OFF. Tak paham aku ngan golongan ni. Masa insaf kemain lilit tudung....bila lama skit makin singkat pastu tunjuk leher..pastu tunjuk jambul. Kubur masing-masingkan....Pikir2 la sendiri.

Pasal si Fida ni aku kesian sungguh la. Apsal la hang dapat mamat yang nama mamat tu....siap kasi penjelasan yang sangat kelakar mengalahkan majalah ujang. Tak perasan sebab tak pakai spek? Abis Si Fida tu..dah boyprenz hang nak tangkap gambar tu..mengeledik sua senggih apsal kalu dah sedar tak pakai tudung? ke Fida ni pun tak perasan dia terlupa pakai tudung? Hishh lagi tak logik kan?? Apa2 pun alasan mamat ni memang tak logik.

Tak sabar plak nak dengar penjelasan Fida ni.

1 comment:

  1. Biasalah tu, ayat lepas tgn... Nak lepas tgjawab.. Takkan lepas dosa... Wallahu'alam.

    ReplyDelete