Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, September 13, 2011

Aqil pandai men bomoh!

tadi masa aku duk kemas bilik yang dah berabuk tebal 10 inci ni....aku soh Aqil duk je atas katil...jangan turun katil...kang selerak balik. Duk sibuk2 aku kemas segala penjuru bilik (cehh macam la bilik besaq sangatkan..) Aqil susun sume bantal bagi tinggi. Pastu dia letak kat kepala katil..panjat...pastu lompat atas tilam. Hishhh angin aku sekejap.

Aku : Turunnnnnnnnn..jangan wat cam tu. nanti patah kaki tangan kanggg ...

Aku kasi warning keras. Mana ngan badan letey ..mana nk layan dia lagi. walau hari ni MC takkan nak duk saja. Kang lagi aku rasa badan aku jadi malas ngan lemau

Pastu kan Aqil jawab

Aqil : lahhhhh jumpa la bomoh!

Adus terkedu aku kejap. Ni sapa plak duk ajar jumpa bomoh-bomoh niiiiiiiii

No comments:

Post a Comment