Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, September 27, 2011

Aqil : dah pandai melawan ehhhh

Pagi semalam masa aku nak masuk bilik mandi, ada aku dengar mak aku bebelkan Aqil. Huh...tak lain tak bukan mesti duk mengacau tok abah dia ngan Acu kemas barang nak bawa pegi niaga. Orang sibuk angkat itu ini...dia pun sibuk sama. Bukan nak menolong bagi elokkkkk bagi hancus lagi ada la. Duk bebel2 mak aku tu ..pastu aqil menjawab

Aqil : Hishhhhhhhhh dok hingaq paaa.....

tersentap aku Aqil balas cam tu kat mak tok dia. Sah dan tak syak lagi...dialog ni Acu dia selalu guna bila mak aku berleter kalu adik laki aku selalu kuar balik lambat2. dengar plak kat Aqil, diceduk dialog tu. Adus nak wat cam na la ngan aqil ni... aku tak gemar Aqil cam ni....(susah hati)


**hingaq ~ bising

No comments:

Post a Comment