Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, August 22, 2011

Ntah pa-pa la Aqil ni

Sabtu hari tu aku ngan kawan opis berbuka kat PGR. Apa itu PGR? Penang Golf Resort. Nak tunggu compnya buka posa cam lambat..masing-masing gedikss nak jumpa...so, aku book 10 dewasa ngan 5 kanak-kanak. Ok la...nanti aku upload pics. Niat nk upload hari ni, lupa bawa camera kopak tu plak.

Occay nak ceta pasal Aqil..lani dah pandai Aqil minta upah mercun. Hangin aku. Skit-skit mercun. Ni bapak dia punya kerja ni duk beli mercun yang baling kat lantai meletup tu. Yang tu ja yang sesuai ngan Aqil. Bunga api sori..aku tak suka..tambah-tambah asapnya tu...ee aku rasa macam racun. Rasa teruk dari asap rokok la baiya!

Pagi tadi...cam besa la..sebelum salam ngan aku..budak kecik tu

Aqil : Mama....beli mercun na. Dua.

Dia angkat tangan kanan tunjuk 2 jari

Mama : Hamboiiii skit-skit mercun. Tak nak la..tak elok men. Bakar duit ja...lagipun mama tak da duit

Aqil : mama ada duit...tu-tu...

Aqil tarik hangbeg aku tau! Dia nak amik purse aku..cepat-cepat aku ngelak. Kalu dapat kat dia..abis sume duit dia cabut kuar. Pandai la...tau tang mana aku simpan duit. Kalu dia ajak abah dia pi mana-mana pun selalu gitu..bila abah dia cakap tak da wet...haaa...siap dia seret handbeg aku bagi kat abah dia. Ha..amacam, bagus dak tingkah laku anak cam ni? eeeeeeeeeee aku rasa nak cekik mat pezal sebab aku tau, dia la yang ajar cam ni!!!!

No comments:

Post a Comment