Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, August 18, 2011

Malas Aqil...malas mama

Pagi tadi sesudah siap nak mai keja, Aqil cam biasa mesti mai dempek tepi aku. Ada la tu nak minta pa-pa.

Aqil : mama...beli eskrem dua naaa

Mama : Maleh

Aqil : malaih-malaih...mama ni laaaa!


oooo tau pun marah..Bila aku pujuk nak hantar pegi taska...duk bagi alasan tu kan..bila soh tolong amik barang pun duk jawab malaih..Kali ni, amik balik.

Memang spoil muka Aqil, aku jawab cam tu tadi. kehkehkeh..Padahal aku dah beli stok eskrem dalam peti aih tu..dia je tak pasan..Kalu dia pasan, lagi tak habis..lagi tu duk pulun.

2 comments:

  1. hahahahhahaaha...... like mother like son kan.. kerr.. like father like son??? akil.. akil.. bijak sungguh skrg nie...

    ReplyDelete
  2. dia tiru bapak dia. Mama dia ajar yg baik2 je. ahaksss

    ReplyDelete