Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, August 23, 2011

Cerita checkup tadi

Fuhhh nasib baik dapat misi tak banyak songgeh tadi. Takut gak kang dia tanya macam-macam sebab apa aku tak pegi checkup last week. Malas nak bohong di bulan posa kan. Kang menipis aku nya pahle posa. Aku cuma cakap ada hal lepas tu dia tak tanya pa-pa lagi.

Best hari ni sebab masa aku duk tunggu turn, dapat kejutan...mat pezal bawa Aqil teman aku kat klinik. Yelahhh mai sorang-sorang, lepas tu tengok-tengok terjenggul wajah yang tersayang. Uihhhh suka la aku. Tapi aku tak bagi mat pezal ngan Aqil tunggu aku lama-lama...biasa la kan..kejap masuk bilik itu ini...mesti la lambat. Mat pezal ada 2 malam lagi keja shift malam..so,better dia balik tido dari duk tunggu aku yang tak tau amik masa berapa lama lagi.

Yang tak berapa nak best masa check perut tadi misi kata " ehhhh kepala baby ni..dah engage ni. 31 minggu ni..dah boleh bersalin tau. Bila-bila leh bersalin. Hati-hati tau"

gulppppp risau aku wes. Banyak menda aku tak ready lagi. Owhhh sayanggg..sabar ehhh. Tunggu la tul-tul masa due tu. Jangan kuar awal lagi.

Tadi scan...doc cakap uri ngan baby occay. Berat baby dah 1.45kg. Hurmmm occay la kot...


sekian.

No comments:

Post a Comment