Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, August 9, 2011

Aduss perutku

hahhhhhhhhhh lega, banyak keja dah aku setelkan. Tunggu jam tunjuk masa tertentu aku nak cabut balik. Malas kuar lambat2..sat gi jem..mak oiiii. wat kurang pahle aku posa je duk maki orang.

Hari ni sangat tak selesa. Baby gerak sangatlah agresif. Banyangkan bila aku sandar kat kerusi, renung perut...nampak perut aku berombak2! Baby ni...tak leteh ka men dalam tu...tidur la sayang....huhuhu...

Aku pelik la skit ngan baby ni, bila Aqil sentuh perut aku...agresif gak dia gerak-gerak sampai Aqil tersenggih-senggih pastu sayang tak henti-henti (elehh sekarang tunjuk sayang adik ehhh...nati adik depan mata....tak tau la cam na. Tolong la terima adik seadanya occay?). Bila mat pezal pegang je...terus dia diam. Apsal baby? malu ngan abah ka? Sian abah....selalu berusaha pegang sana sini..kacau sana sini nak rasa tendangan ala-ala safee rembat bola tu....tapi sangat la susah. Nak kena aku kaco-kaco dulu..ada respond baru mat pezal cepat merasa tendangan dia tu.


Ni saat aku taip ni, rasa nak mengeliat aku dibuatnya. Memang kuatlah...Napa ehh baby? lapar ker? Sian anak mama.

No comments:

Post a Comment