Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, August 1, 2011

1st POSE ~ Penin

Semalam tido tak menentu. Natijahnya pagi ni bangun je terasa macam baru turun bot. Aqilnya pasal, kejap sakit perut la...kejap gatai la...nyamuk la..macam-macam alasan dia kejut aku bangun. Tak silap aku, Aqil kejut aku kul 2.20 pagi, pastu kul 3.30 pagi, pastu kul 4.45 pagi...

4.45pagi memang tak terdaya nak bangun tolong mak aku kat dapur siap sahur...sebab berdenyut-denyut pala...sampai niat tak mo sahur. Last-last mak timah ketuk pintu bilik gak soh bangun kul 5.15 pagi. Pastu baru aku tingat baby...sian baby kalu aku tak sahur. So, gagah diri bangun gak. Pastu sementara tunggu subuh...terlelap plak. 6 lebih baru kerjakan subuh. So, kejap bangun kejap tido...kan menambah kebiolan pala aku ni. hukhukhuk

Semalam laki aku last day shift malam...pagi ni nak ngada-ngada la soh anto p kerja...tapiiiiiiiiiiiii

Abah : aqil...cepat mandi. Jom hantar mama

Masa tu Aqil duk gonggong botol susu dia sambil guling-guling sebelah abah dia..Dia cabut puting lalu berkata ngan 'sopannyaaaaaaa'

Aqil : Mama pi la sendiri

Occay, nada tegas tu. Bertuah punya anak. Mat Pezal dah berdekah-dekah gelakkan aku. Tak per-tak per....sampai hati layan mama cam ni. Gagah la diri mai keja sendiri drive. Sop sop sop

No comments:

Post a Comment