Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, July 27, 2011

Pandai menjawab la Aqil ni

Pagi tadi siap-siap nak bfast....bertembung ngan Aqil baru kuar dari dapur dengan bawa secawan milo. Aku letak handbeg ... terus amik cawan kat rak...capai teko..tengok-tengok

Mama : Aqilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Aqil : Ha

Dia menjawab di hujung sana

Mama : Kan mama pesan, kalu nak ayaq bagitau mama atau maktok! Ni Aqil bagi tumpah ehhhh????

Hishhh bengang aku...satu hal nak bersihkan. Tumpah setengah teko ni. Eeeeeeee

Aqil diam, dia toleh aku dari pintu dapur.

Mama : Awat la Aqil ni tak dengar cakap aaaaa????

Aqil : hurmmmm....tak tau laaa..

Dia buat muka slumber je menjawab. "tak tau la" ?????

No comments:

Post a Comment