Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, July 19, 2011

Ooooo....baru aku tau

Semalam MC jumpa Dr Azura (best doc ni..lama dia check aku sampai aku puas hati), check sebab perut aku macam ada angin semacam je. Kejap2 memulas je perut. Sekali pegi jamban, hasilnya skit je (sori..ceta pasal jamban..kekekke). Nak makan ubat takut, kang salah ubat. So kena la gak pegi klinik untuk dapatkan ubat yang betul.


Di kesempatan tu aku tanya doc

Aku : kenapa ehh saya baru 25 weeks tapi perut saya macam orang sarat 8 bulan. Sakit kat bawah..macam nak dekat bersalin je.

Doc : ohh ya ka? orang sarat je akan rasa macam ni.

Aku : kadang-kadang rasa nyilu...rasa cam berat. Baby saya besar kot?

Doc : ohh cam ni meh la kita scan dulu laaa...takut berkaitan rahim


Lepas baring tu..dia ceta satu persatu. Rupa2nya air ketuban aku sangat la banyak. Ni la buat aku rasa bawah macam tertekan. Berat air. Berat baby normal lepas doc ukur panjang dan kepala baby. Scan tu nampak la jantina bby. Hamboiii nyala tunjuk dia nya sulit tu. kehkeehkehe. Hari tu masa scan kat pakar kemain dia kepit. Malu kat abah ehhh? ook-ok....mama faham. kehkehekeh


Nak tau jantina apa? Ohh tak kose aku nak hebah sini...sebab mat pezal pun tak tau lagi. Tunggu la aku bersalin nanti aku dedahkan yerk.

No comments:

Post a Comment