Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 28, 2011

Meh gosip : Elia ngan APek dah renggang?

Panas je tajuk ni..kena plak malam ni Apek kat pintu gawang...kuar plak ceta macam ni. Biar betul apek ni...mentang-mentang dah femes...perangai pun jadi len macam. Ni den tak gemar ni walau aku tak minat pun kat mamat ni. Aku minat skill dia terbang tangkap bola jerk

Nak tau cetanya? ampa leh pi kat page ni Klik sini

No comments:

Post a Comment