Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, July 26, 2011

Hang saja yang betul!

Ada sorang hamba Allah ni...aku masih tak faham kemahuan dia. Bukan diri aku saja...orang sekeliling dia pun masih tak paham ngan sikap dia.

Kalu dia nak sesuatu...hamboi skit punya push. contohnya macam anak kita la kata nak makan nasi...terkocoh-kocoh kita masak nasi...lepas siap, ngan siap moi-moi nasi panas tu kasi suam...bleh plak kata tak mau. Ni la situasi aku hadapi. Kalu anak aku, dah lama aku cubit-cubit geram. Panas tul hati aku.

No comments:

Post a Comment