Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, July 28, 2011

Esok : agenda makan-makan sampai muntah

Dah tak sabar nak tunggu esok. Kaki gedik bukan main lagi. Lama tak jumpa TSOs.. Sekali jumpa mesti ada seisi luah perasaan dan gosip-gosip. Disebabkan esk last waktu berkerja sebelum sambut ramadhan, kami wat makan-makan kat opis. Ha...makan la sampai muntah ijau puple pun. Ceh, macam la bulan posa tak leh makan kan.

Ni dah laci aku pun banyak lagi stok makan. Tak leh jadi sat lagi nak kena bawa balik. Kang buat next week aku lupa, slumber aku tarik laci makan. Tau la aku mak labu tapi insyaAllah la...aku leh tabah dan sabar posa penuh. Azam ni! Sian baby. Tak per baby, time sahur mama pulun makan. Time berbuka pun mama pulun makan sampai time sahur. Occay??

No comments:

Post a Comment