Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, June 27, 2011

Sungguh-sungguh tak larat niiii

Beratnya mata nak buka. Cam nak cari lidi jadi tongkat kelopak mata. Badan rasa lengguh sana sini...padahal bukan kerja duk angkat berat kot. Duk umah qeja makan je pun. Silap makan ka. Mata ngantuk ni plak sebab gara-gara adik aku la. Gigih-gigih ajak satu family ikut dia gi makan. Kat na? nuh padang kota! Kul 10 pm baru sampai sana. Makan kaw-kaw punya lah dah alang-alang sampaikan. Aqil yang mengantuk nak tido sangat-sangat terpaksa kami layan dia jangan tido lagi. Mesti makan kaw-kaw dulu. Sesampai je abah dia bawa pi tempat main. Bagi mata dia buka balik!

Sampai umah tepat jam 12 malam. Hadoi laaaa...letih badan. Macam la aku drive. Aku ni sangat tak suka kalu jalan-jalan malam kalu keesokkannya aku keja. Sangat tak suka occay! Ada aku snap 2,3 keping gambo, nanti-nanti la aku upload. Tangan ni tak terdaya nak transfer2.

No comments:

Post a Comment