Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, June 13, 2011

Suatu petang di cameron

Petang semalam banyak giler aku petik buah soberi kat ladang. Aku pilih yang besaq-besaq ja sebab mesti kompom manissssssss!

Dalam duk syok petik tu aku rasa kaki aku macam dikuis-kuis...sonok punya pasal aku buat dek je. Tapi makin lama macam sakit plak kaki aku kena kuis. Pastu dengar soqa budak merenggek. Tenyeh-tenyeh mata..tengok, waaaaaaaaaa aku atas katil. Kaki aku, Aqil aaa duk kuis-kuis ngan bunyi

Aqil : Mamaaaaaaaaaa nak nenennnnnnnnnnn...nak nenennnnnnnnn

Arhhhhhhhhhhhhhhhhh Aqil! Kaco mama mimpi duk petik stoberi kat cameron highland! menci tul la. Abangggggggg jom la pi cameron. Tingin nak pi niiiiiiiiiii..Anggap la ni petanda mengidam. hukhukhuk.

No comments:

Post a Comment