Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, June 1, 2011

Nak baca novel Kasih Yang Suci @ Nora Elena??

Ramai plak yang kena virus Setan ehh...opss bukan Setan...tapi Seth Tan. aku mula-mula malas la nak layan drama bersiri time-time mangrib..aku cuba elakkan. Tapi bila mai keja...dok abis-abis user aku duk ceta pasal nora-seth kat TV3 tu. Lama-lama tertarik. Ahhh sudahhhh. dah terjebak sampai gigih la nak cari novelnya tu.

Kat pesbuk pun, kawan-kawan aku duk shout kata best-best..masing-masing tak sabar tunggu next episod..ada plak yang duk tanya macam mana nak dapat novel tu. Tetiba kawan aku kasi url untuk baca novel tu.

senang aja...ampa amik google book pastu suft la Kasih Yang Suci. haaaaa kuar la novel tu sedebuk. Tapi yang tak best..ada gak page-page yang tak da. Tapi still leh baca.


nak sapa nak baca...KLIK NI

Selamat layan perasaan!!

No comments:

Post a Comment