Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, June 8, 2011

MC la hari ni...

Tadi gi checkup kat Dr Zainol...masuk je nak tengok....mak aihhh ramainya orang. Selalu tak gitu pun. Rupanya awal pagi tadi Dr ada buat operation. Hurmmm....dah alang-alang sampai takkan nak patah balik.. Tunggu la juga. Lama. huhuh. Fenat kepung Aqil. Nak tergelak aku bila Aqil tunjuk aku ke suatu sudut

Aqil : Mama tengok tu....baby botak chinggg.....

Sepantas kilat aku tekup mulut Aqil. Huh, tak leh diam langsung. Lancang berkata-kata. Mujur la pasangan tu tak pasan apa yang Aqil cakap. huh.

Lepas tu plak, ada sorang budak dalam usia 12 tahun masuk duk depan kami. Aqil dekat mulut kat tinga aku

Aqil : mama...tu gemoknyaaaaa

Huahuahuahuaaa....gelak dalam hati je la aku. Banyak komen la budak ni. Tensen aku. Lepas tu agak lama tunggu mat pezal bawa dia naik tingkat atas tengok baby. Lepas turun Aqil bagi tau aku...sume baby ada 11! Aku tengok laki aku tu...

Abah : Bukan la....3 je pun!

Aqil : Haaaaaa....3 ja pun

Huh, kemain sedap kata ada 11 baby. Ingat hospital kerajaan ka..Makin resah tunggu turn aku...Aqil dah tak sabar nak balik. Cemuih. Lagi aku tensen dah pandai men pintu..sekali terkapek jari. Waaaaaaaa la pulak. Puas pujuk. Tengah pujuk Aqil, misi panggil. Lega!

Masa Dr Zainol scan perut aku Aqil duk berleter sakan

Aqil : mana baby...Aqil tak nampakkkk....

Yang abah dia duk explain...tapi mulut Aqil duk mana? mana? mana? Huh. letey aihh nak layan hang Aqil. Kata doktor..patut dah nampak jantina...tapi tak nampak. Hah, kemungkinan nak dapat gegirl kerrr???????

Dr Zainol : Selalu kalu laki dah nampak ni testis dia. Akan nampak dua titik. Ni tak nampak pa-pa. Tak pa....kita tengok bulan 8 ni plak.


Ohhhhh dr..jangan bagi harapan kat aku. Memang tingin gegirl ni. Minta-minta doa aku dimakbulkan. Aminnnn.

No comments:

Post a Comment