Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, June 16, 2011

Kian reda...

Hari tegang sungguh urat kepala. Kalu la urat pala ni cam getah yang orang duk ikat segala macam tu..dah lama agaknya putuih. Macam-macam hal kat site hari ni. Dari layan karenah manja user sampai la melayan pelbagai karenah kawan-kawan. HUhuhuhuhu...

Sebelum aku nak balik umah ni..aku nak rest otak kejap. Aku tak nak balik ngan perasaan menggila cam ni. Kalu la aku balik ni lalu pantai...kompom aku lepak-lepak dulu tepi pantai. Biar angin-angin tu bawa segala ketegangan ni....

No comments:

Post a Comment