Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, June 29, 2011

Kepada Staff KFC Kepala Batas Pulau Pinang!

Ni aku geram giler ni. Buta ker hapa staf KFC tu. Napa aku kata gini?


Okes...aku beratur kat 1 kaunter tu. Depan aku ada 2 orang...banyak beli tu..okes, aku sabar menanti. Ikut turn la kan..pastu belakang aku ada sorang cik kak tu mai-mai terus berdiri depan skit dari aku. Hoii bengong ka....nak beratur pun tak reti? Aku rasa macam nak hempuk je handbeg aku atas pala. Of coz la bukan kepala aku...pala cik kak tu la sebab senggal. Pastu aku kasi hit skit himpit dia..aku ke depan skit. Aku beratur lurus occay. Aku bukan budak tadika nak kena diajar. Tau sendiri la kan. Pastu tetiba kaunter sebelah buka...minah KFC tu pangge cik kak tu. Tak nampak ka perut aku yang buyung ni..apasal pangge orang belakang? Kenapa tak aku. Letey tau beratur. Tengok-tengok orang la sama. Utamakan orang depan, bukan orang belakang. Itu pun nk kena ajar????

Ada manager depan tu pun buat bodoh. Geram aku. Aku pantang skit bab orang langgar-langgar hak orang len. First come first served laa!!!

Tolong yer len kali tengok-tengok orang sama. Prihatin skit. Aku memang panas hati sebab kat luar tu memang hangat..jadi plak gitu..lagi aku hangat!

No comments:

Post a Comment