Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Monday, June 6, 2011

Gila kat Nora Elena

Aku dah solasai baca novel Kasih Yang Suci..ohhhh best giler lah. Tapi tak sama la ngan ceta dalam TV. May be aku rasa, kalu di adaptasi dalam TV tak sesuai ngat kot sebab banyak ageden goda-goda Seth Tan tu. Aku lebih suka baca novel dari drama...tapi bila baca novel terbayang-bayang muka Aaron Aziz. Hah sudah, tetiba minat Aaron Aziz plak.

Hurmmm pelik plak mat pezal langsung tak marah aku belek novel tu. Sebelum ni kalu aku baca gitu-gitu kuar je dari mulut "huh, baca menda-menda laqo!". So, dah orang tu tak marah...laju je aku baca. Dalam 2 hari setengah leh abis baca novel tebal tu. Rasa macam nk khatam balik la...teruk-teruk..nak baca al-quran..nak abis 5 lai pun susah. Bab-bab gini laju plak kan. Tu la..terpengaruh ngan si Setan tu...huk3

Tak sabar nak tunggu petang ni...lepas ni lagi best...elena ngandung....dah tau ngandung...masa tu la tau si Setan tu rogol dia..ohhhhhhhh. Kita saksikan lah nanti!

No comments:

Post a Comment