Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, June 2, 2011

Dah wat kerja gila

Rest tadi, awal dari biasa. Ni sume gara-gara cincin yang hilang. Lepas melantak nasi terus pegi kedai cincin. Mujur la cincin nikah ni aku beli kat kedai area-area sini je. Serbu kedai tu terus tengok dalam cermin..cari sebijik cincin macam cincin nikah aku. Aku tau, takkan ada! Tapi saja nak sakitkan hati...nak cari gak dalam cermin kaca tu. Sakit hati ooo.. Mujur la aku ada tangkap gambar cincin aku simpan dalam hepon (kebetulan amik gambar sebab nak mms kat mat pezal kata cincin dah jumpa : masa hilang sebelum ni). Aku tot-tot ngan hepon cina kedai tu. Aku cakap walau cam na, aku nak sebijik sedebuk sama macam dalam gambar tu. Tak cari siap aaa nyonya. Hang janji nak dapatkan design macam aku nak tu. Occay, aku bagi masa smpi ahad ni..senin ni aku nak p serang kedai dia balik. Sian nyonya tu...tak pasal-pasal nek penin pala ngan perangai aku ni.


Kalu la terjadi kat ampa...ampa wat cam aku dak aa? Tu tengok dalam ceta nur kasih..gigih si Adam cari cincin nikah bini dia yang hilang. Hilang kat padang pasir plak tu. Ingat senang ka nak cari. Nasib dia baik la..sebab ada budak jumpa cincin tu...huhuhuhu


waaaaaaaaaaaa...mana cincin aku ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment