Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, June 10, 2011

Cerita kenduri

Ahad lepas aku sefamily termasuk mertua pegi kenduri area Sungai Petani. Macam biasa la, kenduri lani macam-macam dapat. Balik tu sampai kat parking kereta, Aqil ngan tak sabar punggah la segala menda dalam goodies yang dapat. Banyak plak tuan rumah bagi. Aqil kuar bunga teloq..pastu

Mertua : Aqil..tu teloq apa tu?

Tanya mertua aku..masa tu Aqil duk belek 2 bijik telur puyuh yang diikat kat bunga teloq tu

Aqil : Teloq Aqil....

Slumber wes dia menjawab! Terkejut badak aku. Lantas aku cubit. Awat yang hang kelo-lo sangat ni Aqil oiiii.. Geram aku. Mujur la mertua gelak je. Takut dia tarbiah kami laki bini ja...Kami tak ajar pun Aqil cam tu..huhuhu

No comments:

Post a Comment