Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, June 10, 2011

Aqil jual mahal....sop sop sop..

Pagi tadi dah siap-siap makeup (cewahhh makeup konon..padahal pakai foundation ngan bedak kopak je pun...dikatakan makeup ker??? tak pa, nak bagi ayat sedap) Aqil masuk dalam bilik.

Mama : Aqil...mama nak pi kerja dah ni..meh sayang mama dulu

Aqil : tak moooo aaa

Mama : lor...sayang la pipi mama nii

Aku merayu. Wajib aku ajar Aqil salam dan sayang kedua pipi aku. Suka tau bau Aqil...time dia masam ..sori. Masam yang hamat. kekekke

Mama : plezzzzzzz

Aqil : tak moooo

Mama : Sayang laaaa

Aqil : Bagi cekelat lu!

Hamboiiiiii kemain aihh budak kecik ni. Main syarat-syarat plak.

Mama : ok, sayang dulu!

Main tarik tali ngan dia...

Aqil : Cekelat luuuuuuuuu

hurmm lanjut je bunyi luuuuuuuuuuu tu. Kejap je dia lari kuar....lepas tu menghilang ajak abah dia ronda nek moto. Huh, so hari ni mai keja tanpa ciuman kasih anak. Ciumana bapak? huh....dah nak masuk anak dua..macam dah ilang romantik. Tak syok tul lah!

No comments:

Post a Comment