Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, June 7, 2011

Apa yang kuaq Jaq ni...tenet ka lappy cabuk aku ni??

Nak je aku maki..tapi terpandang perut boyot ni..dan-dan cancel. Kang perturun perangai longkang ni kat anak...sapa susah. Ades...dalam duk preggy ni kena pantang...lepas tak preggy pun kena pantang. Sian ompempuan kan. Cam kawan-kawan aku la....bila salah sorang preggy, uihh kemain riuh haihh tahniah-tahniah. Yang laki plak siap perli...tak kan wish kat pempuan je..kat laki dia tak wish pa2 pun...katanya..laki pun bekerja keras. cehhhh podahhh orang laki kerja keras lama mana...yang hazab sapa??? ompompuan gak. ngandung kena pantang, lepas bersalin la lagi laaaa..

Malas ni aku nak update blog ni..idea banyak ni ha..tapi duk hangin kat network siput khinzir ni..nek geram plak aku. Dari pagi tadi aku masuk keja....time rest ni gak la network ni wokeh. Kurang asam sangat la tu...tak kasi aku makan ehhh. Nak kena wat keja time rest. gila senggalnya network!. Dah la nak remote ni terkemut-kemut...huh.

Oh ekceli aku kat SPS hari ni. malu aaaa tetiba kawan aku ni ha tanya

Kawan itu : wesssss user aku tanya, awat hang tak update blog?

Aku bluppp kejap...tetiba panas muka. Ades...ada juga user baca blog aku ni. Kewujudan blog aku ni tak ada pa-pa pun. Dari dulu lagi aku suka menulis. Apa-apa pun tenkiu la kat user tu sebab suka (ya ka suka? aku rasa nakgelak guling-guling kat lantai ni plak ha....sebab blog aku ni...langsung tak ilmiah! Tak ado apa-apa special pong).

2 comments:

  1. hehe..i la user tuh..mmg selalu baca aaa..suka ngan gelagat aqil...paper pon nie first time jumpa..nice to meet u ..cumil..

    ReplyDelete
  2. alololooo malu i. ahakss...thnx

    ReplyDelete