Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, June 2, 2011

Aku sangat-sangat sedeyyyyyyyyyyyyyyyy

Stress gila-gila aku hari ni. Ekceli, stress ni bersambung dari petang semalam. Tau napa? cincin nikah aku hilang!! Ni ha cincin nikah aku..sapa jumpa tolong kasi kat aku balik!




Ha, lawa dak cincin nikah aku ni?? (podahhhhhhhhhh...berangan tak hingat..entah-entah cincin nikah aku harga 1/10 dari harga cincin dalam gambar tuh...:P) Ni kan, kali kedua cincin aku hilang. Tu la orang kata, barang yang hilang ni sebab kita tak betul-betul hargainya!. Ohhh sapa tak sayang cincin nikah ahhhh? Sangat berharga dari aku. Malam aku cuba tido siap berdoa...bila pagi aku buka mata, cincin ada depan mata. huhu bangun pagi tadi terus tengok jari manis...tak ado...tak ado!


Pagi ni stress agi...dan malas nak wat keja. segala mood ilang. user kasi problem pun, aku tengok-tengok gitu dulu. Tak da mood nak pikir. Aku dah tak terdaya tang mana cincin tu leh terlucut. tensen wesssssssssss.. nak kena cari bomoh ker???

No comments:

Post a Comment