Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, June 21, 2011

Ada CCTV wa cakap luuuuu

Hamboi, dah ada cctv atas pala aku ni. Aku tak nak amik tau samada cctv tu fokus aku ke tak sebab buat apa nak takut kalu kita tak buat salah pa-pa. Tapi seres aku tak selesa sebab kena jaga tingkah laku. Tak leh la nak korek hidung suka hati lagi! Pegang hidung pun, kang orang kata aku korek hidung! wakakkakakkaka.

Pastu aku tak leh lagi garu sana sini. semua kena control. Ni nak kena control ni la buat aku rimas. Cam jadi artis plak. aduhhhh...leh jadi pelakon terhebat ni. Mesti kalah lakonan Nora Elena. hikhihhikhik.Eh apsal aku macam suka plak ada cctv atas pale aku ni? Pelik!

Saat aku duk taip ni ada member aku gtalk aku. Nak tau?

"
TSO_KAK: leya
gn korek hidung lebih2
*jgn
kentut takpe
tak bau kat cctv tu"


Hahahhahah Logika sungguh kawan aku ni. Tul gak..tak yah gusar, walau tak leh korek hidung suka hati...aku masih boleh KENTUT SUKA HATI! HAHHAHAHHAHAHHAHAH (Kalu cctv ni leh amik bau...hari-hari aku kena makan petai, kasi orang yang duk teropong tu amik aura belakang aku ni. Nak tengok sangat kannnnnnnnn. hahhaha)

No comments:

Post a Comment