Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 4, 2011

Osama vs Obama.

Heloo Amerika,, ko ingat ngan bunuh Osama, dunia akan mekar aman sentosa. Ko tunggu la siri serangan dari koncu-koncu Osama. Dah la ko tertindak kejam buang mayat Osama dalam laut. Sangat kurang ajar. Aku ni bukan penyokong Osama pun, tapi bila baca paper pasal buang mayat dalam laut ni...nerderau darah aku. Klu pengikutnya lagi-lagi la hangin kan.

Obama & US...kau sebenarnya menyemarak api keganasan.

# Obama bukan hero, sebab berani dia nak turun tembak Osama?Tentera US pun bukan berani pun...sume bacul macam tentera Zionis. Harapkan senjata canggih je pun. memang haprakkk

Alfatihah kepada Allahyarham Osama. (Tapi naluri ku berkata, itu bukan Osama)

No comments:

Post a Comment