Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Friday, May 6, 2011

Napa aku suka hari jumaat?

Meh aku listkan kat sini.

1. Tiap jumaat pejabat ni selalu buat kenduri makan-makan. Sebelum mulakan tugas, staff akan buat baca Yassin atau tahlil. So, lepas tu ada la makan-makan. Ada hari bihun goreng, koteow, mee, nasi lemak adalah selalu. Ha, hari ni nasi lemak. aku tak bukak lagi lauk apa. Tak per....rembat je! Syukur alhamdulillah. sapa tak suka makanan free???

2. User malas wat kerja, so kerja aku pun jadi senang. Tak da la fail menimbun-menimbun sebelah kiri kanan depan aku ni. Mau aku tak suka!

3. Rehat hari ni panjang. Kul 12 sampai kul 3. 3 jam tu wes! So, sempat aku pedeqaih keta balik umah. Makan, tido, main ngan aqil n mandi sume aku sempat buat lah. Lengkap. Suka. Masuk balik dalam kul 3 tu....buat kerja skit n anto report...pastu balik. Jumaat jangan harap aku nak kerja terlajak-lajak. Cukup time cabut.

4. Jumaat adalah hari last kerja. Yahooooooo esok cutiiiiiiiii!

No comments:

Post a Comment