Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Wednesday, May 4, 2011

Kisah Aqil, mama dan abah : Kolam

Petang kemarin sedang aku lepak bersama dua jantung hati aku dalam bilik...

Aqil : abah....jom...gaint

Ha start dah...gaint-gaint. Tak da tempat len dah. huh

Abah : Nak beli pa plak?

Aqil : Pampehhh

Elehhh bertimbun drypers hang Aqil....


Abah : Banyak dah...nak beli buat pa lagi. Ha...jom kita beli kolam macam boboi. Umah kita kan dah siap simen kat luaq.

Aqil : Haaaaaaa

Abah : jom kita p beli....

Aqil : jom-jom

Ceh kalut jer....kalau bab jalan no 1. Pastu abah dia buka topik 1 ni

Abah : Simen umah kita sapa yang basuh?

Aqil : aqil laaaaa

Hurmmmm yolahhh tu

Abah : Abah?

Aqil : Abah sohhh..mama dak!

Serta merta dia tunjuk jari dia kat aku. Huh...tau la mama tak buat...huuhuhuhuh

Mama : Anak ngan bapak suka sangat berkira. Dah...tak moh kawan!

Ha, kan aku dah majuk...kalut aqil pujuk. Suka tau kalu Aqil pujuk aku sebab dia akan sayang-sayang pipi aku. Ohh sweet giler rasa...hikhikhikhikkk. Kalu abah dia nak pujuk? huhhh harammmm...jangan harap!!!

No comments:

Post a Comment