Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, May 26, 2011

Kenapa harga RON95 tak naik?

Hurmm tertiba aku nak jadi minah politik sekarang..heheheh

Ni yang aku duk bincang ngan user-user aku la..so boleh disimpulkan...harga minyak takkan naik sebab PRU dah dekat? BN takut kalah dalam PRU. Rasa leh dikatakan 100% benar. BN takut? mungkin. Tapi masalah gak..parti pembangkang plak...duk hentam BN sebab duk tuduh BN penakut...kang BN naikkan harga minyak..korang gak la duk hentam...kata beban rakyat la..apa la...BN juga tersepit. Naik salah..tak naik pun salah. langkah lagi selamat jangan naik. BN mesti menang dalam PRU? ok, kita lihat nanti la

Okes...kenapa beria2 ada isu nak nek harga RON95 ni? dari pembacaan aku dalam blog...ada menyatakan duit susidi dah abis dicurah pada projek netbook 1Malaysia. Ini buleh jadi la. Aku tak nampak lagi apa penting netbook tu. Aku ngaku saudara aku pun ada yang terima netbook ni...tapi aku tak nampak pun apa gunanya melain mengguna sebagai alat peribadi untuk pesbuk? bagi aku ia cukup membazir apatah lagi..rata-rata yang menerima netbook ni..ada dikalangan mak bapak yang mampu beli notebook!


##pemerhati politik. aku bukan sokong sesiapa. Undi adalah rahsia! wkakakkaka

No comments:

Post a Comment