Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Thursday, May 5, 2011

Hobi tiap kali mengandung

Aku ni kan, asalkan ngandung suka baca buku. Bagus la kan? kan? Tingat lagi masa ngandungkan Aqil dulu, aku suka baca riwayat Rasulullah. Tebal giler buku tu....Boleh je aku abiskan. Alhamdulillah la. Orang cakap, kalu kita suka wat menda baik (cth : baca buku) , nanti anak akan terikut. Tapi aku tengok Aqil sekarang ni...hmmm buleh la. Kadang-kadang tanpa disuruh dia akan bawa buku-buku dia soh aku ajarkan. Kadang-kdang je la. Time dia malas tok sah disuruh ha. Kang hang yang angin sampai terasa nak makan je buku-buku Aqil tu!


Occay kali ni, aku dapat satu buku ini. Eh bukan dapat aaa...sapa la nak kasi pree kan. Aku beli kat pesta buku kat dewan millinium baru-baru ni. Aku tengok cam menarik giler je buku ni. Macam ketinggaan pun ada sebab aku tengok cetakan pertama 2009, sekarang dah 2011. Aku beli yang cetakan yang kelima. Kiranya laris lah buku ni. Cover pun cantik! Pink lagi.


Aku baru baca suku buku ni...tak abis lagi. Terasa jeles giler ngan kekasih rasulullah ni. Sayang betul Rasulullah pada Aisyah. Bertuah Aishah. Macam-macam aku tak tau pasal kisah isteri Rasulullah ni...sume jadi tau. Ada gak selit ceta Rasulullah ngan 10 isteri yang lain. Harga pun tak mahal. Rm23.90 jerk. Masa aku beli ada diskaun 10% tak silap. Terus aku rembat. Tak sangka plak aku terus jatuh hati kat buku ni.


No comments:

Post a Comment