Assalamualaikum wbt...

Sekiranya berminat dengan produk shaklee, sila ke FB saya : www.facebook.com/leya.faizal

Tuesday, May 31, 2011

Hatiku gusar kerana sorang somiiii

Dah mencecah seminggu lebih mat pezal demam on-off. Aku pun tak pasti dia ni demam jenis apa. Geram gak, aku ajak pegi wat check darah tak nak. Takut jarum? kat aku kemain sedap lagi mengata ehhhh...kena tang dia, senang-senang wat dek. Hati isteri mana tak geram kannnnn

Tadi aku terima sms dari dia, doc kilang dia tu refer dia ker hospital untuk wat x-ray. Pelik aku. Sebab tang batuk tak lega...risau plak..lagipun aku minta jangan la ada menda yang bukan sebab mat pezal bukan sorang perokok. Kalu isap pun, main-main gitu je...bukan sehari tak merokok tak leh duduk. Dia bukan begitu. Tang batuk aku tak risau sebab aku kalu batuk pun susah nak lega..amik masa. Cuma kat demam ni...tak kebah-kebah.

Dugaan tul la...dulu masa aku ngandung Aqil...dia juga demam lebih kurang cam ni...ada satu hari tu langsung tak larat nak bangun. Demam plak bulan posa...degil nak posa gak. Last-last aku paksa buka gak..darurat kan...kena makan ubat. Kali ni, dia demam macam dulu gak..cuma kali ni dia leh gagah diri pegi keja..leh jejalan lagi. Bila malam...aku ngelupur panas...dia slumber pakai baju tebal-tebal..siap berselimut sakan...berstoking. haihhh.

Occay, ni aku nak suft tenet pasal demam laki aku ni. Apa punya demam daaa

No comments:

Post a Comment